  • Data: 2010-11-15 13:50:15
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Najpierw przenoszą mój numer z Polkomtelu tak, że Polkomtel
    > nalicza
    > mi karę -- zamiast zwrócenia powstałej w Plusie nadpłaty, Plus
    > żąda

    Ale to nie do PTC pretensje.

    > dopłacenia za ekspresowe przenosiny. (chociaż ja o żadne
    > ekspresowe
    > przenoszenie nie prosiłem!!!)

    Sprawdzic czy aby na pewno nie .

    > Dodatkowo straciłem w Plusie uzbierane 42 minuty,

    No ale z tym sie chyba liczyles ?

    > zaś Era tak sprytnie ustawiła okres rozrachunkowy, że
    > w pierwszym (niepełnym) miesiącu nie starczyło mi 80 minut, choć
    > w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    > 42 minut. (czyli rozmawiam bardzo mało! -- a jednak 80 minut
    > nie starczyło)

    No ale o to chyba nie masz pretensji do PTC ?

    > Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    > przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    42 minuty, kto by sie na to patrzyl, u mnie sie marnuje 300zl :-)

    > Później dorzucają niechciane ,,usługi'' za które każą sobie
    > dodatkowo
    > płacić -- na przykład dowcip (BTW -- rodem z rynsztoka) dnia --
    > cena
    > to chyba 10 groszy za jeden NIECHCIANY (i głupi) ,,dowcip''.
    > Wyłączenie
    > usługi jest długotrwałe. (jeśli w ogóle możliwe, bo pojawiają się
    > trudności)
    > Rezygnując, dostaje się kolejne niechciane usługi...

    Oj, nie chce sie przeczytac umowy i kilku regulaminow, a potem
    narzeka :-)
    A przeciez sprzedawca na pewno mowil jakie to swietne uslugi sa
    dolaczone :-P

    > Mam wrażenie takie, jakbym wcale nie przeniósł się z gównianego
    > Plusa!!!

    A miales jakies watpliwosci ? :-P

    > Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
    > operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w
    > Erze?

    Duzo ci ich juz nie zostalo, zdazysz sprawdzic wszytkich :-P

    > Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i
    > sąd?
    > (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i
    > żebractwo!!!

    UKE i gazety, no i ze swoim g* abonamentem to sobie prepaida kup,
    bedziesz mogl zmieniac co tydzien :-)

    J.