  • Data: 2010-11-15 23:13:37
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GS" ibrqnm$v44$...@n...aster.pl

    > To pewnie sprawka lokalnego biskupa ;-)
    > Ma chłop Cię na celowniku... najpierw brak wentylacji Ci funduje a teraz z gsm Ci
    przeszkadza ;-)

    Ale na szczęście po pożarze 17 cystern ,,biskupowi'' śmierdzi paliwem na parę
    kilometrów. :) (byłem tam dziś, więc wiem -- wcześniej brakowało mi zdrowia) :)
    Tak więc być może dotacje (na walkę z ogniem piekielnym) dostanie teraz nie
    zasrany biskup (jego modły wszak zawiodły), ale strażacy (którzy pożar ugasili)
    z paru województw...

    Później (: kurwa Ozorowska :) będzie mi starała się lizać moja dupę, :) aby dostać
    część tego, co Miastowi zapłacą (z podatków zbieranych od biedoty -- Miastowi
    albowiem
    zaczynają rezygnować z podatków płaconych przez bogatych) rodzinnej firmie. :) Będzie
    mówił[a] o miłości, o potrzebie pomocy, o wrażliwości na krzywdę ludzką itd...

    A ja będę się śmiał z tych, którzy ucierpieli w tym pożarze. Wprawdzie ofiar
    śmiertelnych nie ma, ale piekielny :) ogień dal się ludziom we znaki. :) Oni
    (jak i ty) będą się wyśmiewali z tego, że ja mam astmę, a ja z tego, że
    spłonęły cysterny...

    Ja będę ćpał Neplit i łykał Telfexo cierpiąc pleśń.
    Oni będą leczyli inne choroby.

    Ja nad swoja astmą zapanowałem -- miałem ją od dziesięcioleci.
    Oni musza nauczyć się życia w Głupolandzie. :)
    A życie tutaj będzie coraz trudniejsze dla biedoty. :)
    (choćby dlatego, że bogaci będą dyktowali Miastowym warunki
    jak mafia -- na przykład zwalnianie z podatków od nieruchomości!!!)

    Zobaczymy kto wygra ów wyścig. :) Ja, czy biskupi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'