  • Data: 2010-11-15 22:42:47
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." ibrdq4$p1k$...@n...onet.pl

    > Ale to nie do PTC pretensje.
    [..]
    > No ale z tym sie chyba liczyles ?
    [..]
    > No ale o to chyba nie masz pretensji do PTC ?
    [..]
    > 42 minuty, kto by sie na to patrzyl, u mnie sie marnuje 300zl :-)

    Moja odpowiedź jest prosta: Umowa na 12 miesięcy; po ,,skończeniu''
    umowy Era zrobi ,,jeden z najlepszych interesów roku''. :) I nie ma
    od tego odwrotu, chyba że nie będzie już konkurencji Ery (zanosi
    się raczej na to, że tej konkurencji będzie coraz więcej) lub lub
    nie będę potrzebował (na przykład nie będę żył) telefonu za niecały rok.

    Z kolejnym operatorem nie zawrę umowy na postpaida, ale na prepaida.
    (chyba, że prepaid nie będzie osiągalny) Z Tlenofonem (teraz chyba
    FCN) mam prepaida od paru lat (po cyrkach z TPSA) i cieszę się. :)
    (zero problemów, jeśli nie liczyć drobnego problemu na samym
    początku -- reklamacja została rozpatrzona po mojej myśli)

    > Oj, nie chce sie przeczytac umowy i kilku regulaminow, a potem narzeka :-) A
    przeciez sprzedawca na pewno mowil jakie to swietne
    > uslugi sa dolaczone :-P

    Odsyłam do psychiatry lub egzorcysty. :)

    Sprzedawca usłyszał wyraźnie -- nie chcę żadnych płatnych usług dodanych. Niewiele
    potrzebuję poza telefonem i fakturą z billingiem słaną m@ilem do mnie. Umowa nie
    jest dotrzymywana -- w mieszkaniu (koordynaty -- N 53°06'48", E 23°08'38" wg układu
    1992 roku) mam słaby sygnał, czasami nie mam żadnego. (więc nie mam tego, na czym mi
    zależy) Poza telefonem niczego od Ery nie chciałem. (telefonem z fakturami i
    billingiem)
    I wyraźnie mówiłem o tym, że mnie nic poza telefonem nie interesuje.

    > A miales jakies watpliwosci ? :-P

    Miałem!!!!
    Nie wiedziałem, że to wybór taki sam jak pomiędzy PO i PiS -- przynajmniej
    w Białymstoku nie ma wątpliwości. :) (PiS i komuchy chcą budować lotnisko
    na Krywlanach, więc liczą tylko na głosy umysłowo chorych lub mieszkających
    w okolicy pobliskiego wariatkowa -- reszta zagłosuje na PO; wybór żadny!!!)

    > Duzo ci ich juz nie zostalo, zdazysz sprawdzic wszytkich :-P

    Biedronka, Carrefour, mBank i diabli wiedzą kto jeszcze.
    (w mBnaku marnuje się co miesiąc 50 minut a gdzieś wala się :) starter mBankowy;
    Carrefour daje i dawał jakieś talony)

    Orange i Play. (też gdzieś wala się :) starter Orange za 5 złotych -- rok odbierania)

    > UKE i gazety, no i ze swoim g* abonamentem to sobie prepaida kup, bedziesz mogl
    zmieniac co tydzien :-)

    I tak zamierzam uczynić w połowie -- zamierzam zmienić na prepaida, ale być
    może będę zmieniał rzadziej. :) Najmniej problemów miałem z Orange. Od samego
    początku było bezproblemowo -- chciałem starter za 20 złotych, dostałem (z tą
    samą ,,funkcjonalnością'') za 10 złotych... I do samego końca nie miałem żadnych
    problemów!! Działać miał rok, działał dłużej! Nawet dali mi kredyt na 1 złotówkę. :)
    (nie spłaciłem, ale i nie wykorzystałem startera za 5 złotych, więc chyba jest OK)

    -=-

    Skoro w Polsce nie ma prawa i nie ma państwa -- z radością powitam w tym kraju
    koniec polskiego państwa z jego dziadowskim prawem, czy raczej bezprawiem. :)
    Tu (w Polsce) rozsądek można znaleźć jedynie w tym, co niepolskie lub budowane
    na niepolski wzór. Reszta przypomina mi opowieść mojego ojca. Opowiadał o swoim
    spotkaniu (sprzed lat) z premierem Olszewskim, z jakimś dalekomorskim kapitanem
    z Piaseczna :) (pod Warszawą -- nigdy niw sądziłem, że Piaseczno ma dostęp ;) do
    morza) i jakimś innym polskim politykiem, którego nazwiska nie zapamiętałem...

    Olszewski (zdaniem ojca) jest sympatyczny i mądry. Kapitan jak kapitan -- trudno
    coś powiedzieć. Za to polityk wykładał, jak to trzeba niweczyć każdą działalność
    jakiegoś ,,wroga'' politycznego. Co zapowiedział -- to i ,,Kościół'' wówczas czynił,
    przez co ów ,,wróg'' nie zdołał obrócić w czyn swych zamierzeń -- dobrych
    zamierzeń!!!

    (jako że był niepoprawny politycznie -- musiał być tępiony w tym kraju wszelkimi
    metodami, choć cele jego były -- jak się to mówi -- zBożne)!!!)

    Ojciec płaci miesięcznie ze 3 razy więcej Erze niż ja.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'