  • Data: 2010-11-15 22:57:43
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "boxfish" ibrgt7$kn4$...@i...gazeta.pl

    > ... straciłem w Plusie uzbierane
    >> 42 minuty,

    > myślałeś ze ci przeniosą ?

    Nie. Ale myślałem, że nie będą się nadzwyczajnie śpieszyć
    przenosinami numeru. (i pozwolą mi wygadać te minuty,
    dając mi na to choćby pół doby)

    > to jest majstersztyk, chyba cały sztab konspiratorów pracował nad tym ustaleniem
    okresu rozliczeniowego i jak widać opłacało im
    > się

    Chyba tak -- bo jako klienta długo mnie nie utrzymają u siebie. :)

    > jak rozumiem to nowy operator ma ci podarowac uzbiewrane minuty ?

    Jak rozumiesz? Źle rozumiesz. :) Może powoli myślisz
    i w ogóle nie rozumiesz, a jedynie zgadujesz. :)

    -- przeniesiono mnie ekspresowo, nie dając mi czasu na wydzwonienie tych minut
    -- nie dano mi obiecanych 10 minut (za rezygnacje z faktury papierowej)
    -- tak ustawiono okres rozliczania, że w pierwszym (niepełnym) miesiącu
    nie zmieściłem się w darmowych minutach, choć nie jestem zbyt gadatliwy
    -- za ekspresowe przenosiny (bez wypowiedzenia -- tak twierdzi Plus) naliczono
    mi karę (w sumie około 11 złotych!)

    Trzeba być idiotą, aby uznać dobrą wolę PTC.
    Moim zdaniem PTC uprawia żebractwo!

    > uzbiers\asz sobie ich 1000 potem sie przeniesiesz i na koszt nowego operatora
    dzwonił przez pół roku

    To wróżba czy przepowiednia?

    > pewnie przeczytali twoje posty na temat plusa i umiescili ci urządzenie
    zagłuszające na dachu

    Pewnie tak, ale ja mieszkam na parterze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'