-
Reply-To: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <jh2sj1$10r$1@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>
<jh37a8$l6e$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
<jh5h1f$r3v$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
Subject: Re: Ładowanie akumulatora samochodowego w zimie na wolnym powietrzu.
Date: Sat, 11 Feb 2012 21:06:47 +0100
Lines: 19
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
NNTP-Posting-Host: 87.206.222.155
Message-ID: <4f36ca5a$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1328990810 87.206.222.155 (11 Feb 2012 21:06:50 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: valhalla.hot
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:625858
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
news:slrnjjcr28.l3d.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> Z tymi promilami, to racja, ale nie jestem przekonany, że głownym
> czynnikiem grzejącym akumulator jest silnik. Większe znaczenine ma
> chyba grzenie wewnętrne, od płynącego prądu. Wtedy osłona jest
> pójściem we właściwym kierunku przy robieniu bilansu.
W rzeczy samej - nie na darmo mówi się, żeby przy ładowaniu akumulatora,
zwłaszcza takim agresywniejszym, kontrolować temperaturę. Zdarzyło mi się
zniszczyć ogniwa (zupełnie, kompletnie straciiły pojemność), gdy o tym
zapomniałem.
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.12 20:22 L501 aneryS
- 11.02.12 20:26 L501 aneryS
- 12.02.12 13:15 Pszemol
- 12.02.12 23:44 L501 aneryS
- 13.02.12 04:39 Pszemol
- 13.02.12 14:36 Piotrek
- 14.02.12 20:00 L501 aneryS
- 14.02.12 20:28 L501 aneryS
- 15.02.12 15:48 Piotrek
- 15.02.12 17:17 L501 aneryS
- 15.02.12 17:18 kogutek
- 16.02.12 09:00 Desoft
- 16.02.12 10:17 J.F.
- 16.02.12 10:21 BartekK
- 16.02.12 10:43 Mirek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy