eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŁadowanie akumulatora samochodowego w zimie na wolnym powietrzu. › Re: Ładowanie akumulatora samochodowego w zimie na wolnym powietrzu.
  • Data: 2012-02-15 17:17:33
    Temat: Re: Ładowanie akumulatora samochodowego w zimie na wolnym powietrzu.
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1d4dv8t24h0o2.14psmpzif0fv4.dlg@40tude.net...

    > No to czekamy wszyscy na wyniki

    Oczywiście. Tylko, że nie będzie to od razu, powoli, po kawałku, ale
    zamierzam to zrobić.

    > No to na nastepny raz lepiej sprawdzić to wcześniej bo inaczej właśnie
    > taka
    > będzie reakcja ludzi z forum. W zeszłym roku ktoś na grupie samochodowej

    Rozumiem, to prawda, że powinienem to podać w inny sposób, np. "W
    literaturze znalazłem, że...". Cóż... ale zrozumcie, tyle źródeł to
    podawało, że serio, przyjąłem to za pewnik. Nie mogę wykluczyć, ze te źródłą
    miały jedno praźródło, które... sami wiecie... Tak, jak ze Słońcem krążącym
    wokół Ziemi, tylko, że tam skala problemu była dużo większa...

    > stwierdził, że w samochodzie akumulatora się w ogóle nie ładuje bo on
    > tylko

    Może mu się pomyliła codzienna obsługa, z prawami fizyki, które jej
    towarzyszą, wprost, czy "naokoło"?

    > oddaje prąd. Człowieka prawie zjedli, no ale sam chciał.

    Tylko w jaki sposób, od razu piąchę między oczy, czy najpierw "mylisz się
    kolego", a "piącha" potem, jak w błędzie trwał? (jak mawia przysłowie - nie
    jest glupotą zbłądzić, głupotą jest w błędzie trwać)
    Ja ostro odbiłem nie ze względu na zaprzeczenie informacji jako takie, tylko
    ze względu na sposób, w jaki zostało to zrobione, oraz, powiedzmy, historii
    (nie mojej) tego i owego, która miała w tym swój przyczynek, szczegółów
    oszczędzę. Ale tu nie grupa savoir-vivre, więc na tym zakończę. Podsumuję
    tylko - nie cierpię władzy, cenię dobre przywództwo.