eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŁadowanie akumulatora samochodowego w zimie na wolnym powietrzu. › Re: Ładowanie akumulatora samochodowego w zimie na wolnym powietrzu.
  • Data: 2012-02-15 15:48:28
    Temat: Re: Ładowanie akumulatora samochodowego w zimie na wolnym powietrzu.
    Od: Piotrek <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeleciałem artykuł z linku poniżej, powoli się domyślam, co może mieć tę
    > granicę +6, ale na razie za wcześnie na konkrety. Przelecę net, czy moje
    > luźne przypuszczenie potwierdzi się, czy upadnie. Od razu obiecuję, że
    > uczciwie przyznam się do sukcesu/porażki. Ale nie na "hopsiup", tylko po
    > dokładnym sprawdzeniu. Możliwe, że w międzyczasie podpytam się o szczegóły
    > pomocnicze. Chcę bowiem dotrzeć do źródła tego mitu, aby ostatecznie uznać
    > go, bądź powalić.

    No to czekamy wszyscy na wyniki

    > A tak w ogóle, to te +6 wydawało mi się od poczatku dęte, ale za cholerę nie
    > miałem jak tego sprawdzić, zweryfikować...

    No to na nastepny raz lepiej sprawdzić to wcześniej bo inaczej właśnie taka
    będzie reakcja ludzi z forum. W zeszłym roku ktoś na grupie samochodowej
    stwierdził, że w samochodzie akumulatora się w ogóle nie ładuje bo on tylko
    oddaje prąd. Człowieka prawie zjedli, no ale sam chciał.