    From: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lada kopie prądem. Drewniana lada....
    Date: Fri, 18 Dec 2009 14:04:11 +0100

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hgf8ot$sm8$1@news.interia.pl...
    > witam
    >
    > JEst sobie sklep, w nim lada. przez dziesiaciolecia było OK, aż nadeszła
    > epoka kas fiskalnych, lamp UV, rejestratorów kamer.
    > stoi wiec sobie lada wykonana z czarnej płyty mdf. na ladzie kasa
    > zasilana z oryginalnego zasilacza 9V kabel niema uszkodzeń. pod ladą
    > jest lampa uv, rejestrator, jego zasilacz. wszystko na grubych kablach,
    > nie sztukowanych, nie uszkodzonych. wszystko to z jednego przedłużacza,
    > 2żyłowego ( w lokalu jest instalacja 2żyłowa, porządna orginalna
    > niemiecka przedwojenna). Nigdzie w lokaku niema najmniejszych problemów
> [...]

    A może w ostatnim czasie zmieniłeś wykładzinę na "sztuczną" i jest to
    wyładowanie elektrostatyczne? Coprawda nie w sklepie a w firmie miałem
    kiedys tak Po wymianie linoleum na takie cóś z drobnym włosiem (cos jak
    wykładzina dywanowa). Im dłużej chodził ktoś w pokoju tym więcej go kopało
    jak dotykał klamki w drewnianych drzwiach. Dopiero wymiana wykładziny
    pomogła.
    Pozdrawiam
    Robert