  • Data: 2012-06-28 01:02:30
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-27 21:52, J.F. wrote:

    > Mniejsza, bo jak sie jedna cela zepsuje, to cala CF jest zepsuta, a przy
    > dwoch mniejszych, to jeden jest ciagle sprawny. Moze nawet zapali, a i
    > wydatek na naprawe mniejszy :-)

    Narazie zakładam, że skoro w 3-ch CF mi nie padła, to w tym też nie
    padnie ;-)

    > No ale sam pisales ze duzych i tanich akumulatorow w supermarkecie nie ma,
    > wiec zostaje nam CF :-)

    No i własnie dlatego go tam nie kupiłem. Co nie oznacza, że nie można
    gdzieś indziej. To jakiś wymóg kupic w supermarkecie ? ;-)

    > Poza tym wubieram najwiekszy aumulator, to nie bede oszczedzal na marce :-)

    Ale CF chyba nie jest akurat wyznacznikiem w tej dziedzinie ;-)

    > Ale po co przeplacac, jesli nie czuc roznicy ? :-)

    Ja bym przepłacił ;-)

    > Ale taki 45Ah to powinien i na miesiac starczyc.

    Ekhm... nie wiem jakim cudem :-) Moja rajdówka stoi czasem po dwa-trzy
    tygodnie... i obecna w niej CF 55Ah rozladowuje się znacząco w tym
    czasie. Na mrozach można byłoby zapomnieć o odpaleniu. A co jak co, to
    samochód jest sprawny :-)

    > Bo mialem akurat te strone otwarta :-)
    > A poza tym to czemu nie ? Przynajmniej to samo porownujemy :-)

    Ale właśnie te małe CF coś drogie :-)

    > Nie, ale ty ganisz swoj stary akumulator, a nie chwalisz nowy.

    A co Tu chwalić. Skoro rok dopiero ma :-)

    > Takie 70Ah z supermarketu tez by rozwiazalo wszystkie twoje problemy :-P

    Pewnie tak. I pewnie nawet tańsze by było znacząco... powiedzmy
    200-250pln. Ale postanowiłem zrobić eksperyment, zobaczymy jak moje tezy
    sprawdzą się w praktyce... Tyle, że wnioski najwcześniej za kilka lat :-)

    > Zglosic sie masz, ale co z tego, jak sie dowiesz ze plyty opadly z twojej
    > winy, ze przy -20 to wszystkie z trudem zapalaja, a po poltora roku to jak
    > udowodnic ze to nie jest CF 100Ah, tylko chinska podroba, ktora w momencie
    > sprzedazy mial 45Ah ?

    Jakby sie okazała podróba, to temu sklepowi Centra pewnie miałaby ochotę
    dobrać się do dupy. No i przed sądem też pewnie dałoby się odzyskać...
    oczywiście wszystko to czas i użeranie się...

    > No dobra - moze Centra pomoze rozpoznac podrobke, a moze chinczycy dobrze
    > opanowali ..

    W tej dziedzinie chińczycy chcą być głównie tani... zatem na jakość bym
    nie liczył :-) Kup tego chińczyka i za 3-lata sprawdzimy komu padł :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik