    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupiłem akumulator!
    Date: Tue, 26 Jun 2012 18:33:40 +0200

    On 2012-06-26 13:44, J.F wrote:

    >Albo nie ma, albo znacznie droższe. Mam na myśli supermarkety
    >wszelkiej maści...

    Ale mowa o 100Ah ?

    >Większy akumulator popracuje dłużej ponieważ dłużej zachowa ładunek i
    >będzie miał większy prąd rozruchowy.

    Ale czy probowales kupic 80 z marketu i przeliczyc na koszt jednego
    roku uzytkowania ? :-)

    >400pln za 100Ah ... akurat Centra Futura.

    >Dziwnie drogie te małe.

    Widac to nie sa Ah z worka na wage sprzedawane ... a moze upust za
    hurt :-)

    Z tym ze na ceneo widze Future 100Ah od 445 zl.
    To w zasadzie takie dwie 50 no name moga byc tansze :-)

    >Ja bym zdecydował najpierw ile chcę wydać i kupił ten o potencjalnie
    >największej pojemności.

    A ja chce wydac tyle ile trzeba, a nie wiecej.
    Owszem, 100Ah mi sie do samochodu nie zmiesci, wiec pewnie jestem
    ograniczony do 80.
    A 45 tez zapala ... to co, kupic te 80 ?

    Kwota moze byc w sumie dowolna, tylko ze jak taki dziwny jestem, ze
    jak jak mam wybor, to chce wiedziec co ja bede z tego mial jak kupie
    ten drozszy .. i ogolniki mnie nie przekonuja :-)

    >O ile nie wykonany podobnie jak np. ten dysk przenośny:
    >http://gadzetomania.pl/2011/04/07/uwaga-na-nowe-mag
    iczne-dyski-prosto-z-chin

    Czyli w dodatku kupujemy Bosch lub Varte u autoryzowanego
    dystrybutora, bo inaczej skad mozna wiedziec ?

    J.