  • Data: 2021-03-12 15:15:02
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Hi hi - tez kupilem przelacznik czasowy, akurat promocja byla :-)
    >
    > Ale to troche nie to samo, bo np swiatla nie ma - jesli to taki
    > "wtyczkowy".

    Jasnie, że nie to samo, przede wszystkim to w ogóle nie jest "termostat".
    Ale doraźnie spełnia wyznaczone zadanie. Historia takich działań
    zastępczych jest długa. Znajomym w czasie podróży zagranicznej popsuł
    się w samochodzie wyłącznik świateł "stop". To w czasie komuny było,
    żaden warsztat nie wył w stanie naprawić z powodu braku części. Kupili
    w sklepie wyłącznik do lampki nocnej z kawałkiem przewodu. Dało się
    jechać, tyle że druga osoba pełniła rolę operatora świateł, reagującego
    na dyspozycję kierowcy "będę hamował".

    Jarek

    --
    Trzeba sobie jakoś radzić, powiedział baca zawiązując but dżdżownicą.