eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKulka w pralce - tajemnice inżynierii AGDRe: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
  • Data: 2021-03-12 16:28:05
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>>> Świadomy liczy i odpuszcza sobie rozszerzone gwarancje.
    >>>> Na nieświadomych liczą sprzedawcy.
    >>> Bo sa za dodatkowe pieniadze.
    >>> Niech da producent i policzy ile go to naprawde kosztuje ...
    >>> i nie podnosi ceny :-)
    >> Pewnie policzył -- i wyszło mu, że jednak nie warto.
    >
    > Bo klient nieswiadomy. Kupi ladniejsza i tansza.

    Takie jego prawo. Nade mną sprzedawca też pracował, by mi wcisnąć
    dodatkowe trzy lata gwarancji za jakieś 30% ceny lodówki. Daremny
    trud.

    > Jakby jeszcze patrzyl na dlugosc gwarancji i wybral "lepsza",
    > to ci producenci, co wydluza gwarancje i robia dobre mieliby
    > wieksza sprzedaz.

    Gdyby to było takie proste, to by wydłużyli i zarobili na tym.

    > A koszty te same, skoro sie nie psuja :-)

    Czasem jednak się zepsują. A serwis jest droższy, gdy już sprzęt
    nie jest produkowany. W przypadku napraw odpłatnych można dać
    cenę zaporową (lub po prostu relaną).

    >>> A jak sie pomyli ... no to czemu ja klient mam byc stratny ? :-)
    >> Producent też nie chce być.
    >
    > A jak zrobi bubla, to kosztem klientow :-(

    Może zostać klientem innej firmy, skoro wuaża, że tu go wykorzystją.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: