eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D › Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
    Date: Mon, 18 Mar 2013 01:02:04 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <ki5lhk$bl4$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <khvgbv$2ut2$1@news2.ipartners.pl> <ki27ni$k9u$1@pippin.nask.net.pl>
    <ki2bn0$27b$1@node2.news.atman.pl>
    <5144ddda$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <ki2mvi$dl0$1@node2.news.atman.pl> <ki5h7d$2ng$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.150.224.249
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1363564916 11940 195.150.224.249 (18 Mar 2013 00:01:56
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Mar 2013 00:01:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    In-Reply-To: <ki5h7d$2ng$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:644577
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-17 23:39, Mario pisze:
    > W dniu 2013-03-16 22:06, Desoft pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    >> wiadomości news:5144ddda$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>>> Licząc z zapasem:
    >>>> 1000W przy 12V daje 100A
    >>>> 100A*5 min = 30Ah
    >>>> Więc nie rozładuje do zera nawet akumulatora 45Ah.
    >>>
    >>> Popatrz na krzywą zależności pojemności od prądu rozładowania a
    >>> zmienisz zdanie.
    >>
    >> Opuściłeś alternator - 2/3 mocy :)
    >> A przyjmując 700W to tyle da się pociągnąć z alternatora.
    >>
    >
    > Ale chyba jak wkręcisz silnik na około 2000 obrotów. Na jałowych będzie
    > znacznie mniej.
    >
    Będzie tyle samo. Słabe ładowanie na biegu jałowym wynikało kiedyś z
    tego, że bieg jałowy był ustawiony na stałą dawkę paliwa, więc prądnica
    nie mogła ciągnąć za dużo, żeby nie zdusić silnika. Natomiast odkąd bieg
    jałowy jest regulowany na stałą prędkość obrotową, wówczas alternator
    jest tak dowzbudzany, że osiąga pełny prąd już na biegu jałowym. Przy
    wyższych obrotach jest odwzbudzany, czego objawem jest spadek napięcia
    wraz ze wzrostem obrotów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: