  • Data: 2016-02-11 21:59:36
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:56bbc46a$0$657$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2016-02-10 22:09, Mario wrote:
    > [...]
    > No wiesz, ja również nie zamierzałem testować w ten sposób chińczyka
    > którego zabiłem. Byłem święcie przekonany, że ustawiłem zakres 750 VAC.
    > Problem w tym, że nie tą stroną pokrętła. :-D Kreska wskazywała na
    > któryś z zakresów omomierza. Jak to mówią, shit happens.

    To UM200... czy może jakiś wcześniejszy, ale z tej paczki, jest lepszy!
    Otóż, chciałem zmierzyć napięcie w sieci i zrobiłem ten sam błąd. O tym, że
    coś się dzieje, zorientowałem się, gdy mi wskazówka zaczęła tłuc między
    odbojnikami :)) Też się okazało, że nie napięcie mierzyłem, a oporność :)
    Miernik, o dziwo (więc chyba nie UM200... nie pamiętam typu), wytrzymał!

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.