  • Data: 2015-08-12 14:00:30
    Temat: Re: Kto winien?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-12 11:45, Myjk wrote:

    > Akurat "tirman", którego się usilnie czepiacie, jest kompletnie bez winy w
    > odniesieniu do wypadku powstałego za nim. Nie miał ŻADNEGO w tym udziału,

    Jasne, że nie - poza tym że się zgapił i w efekcie tego wykonywał nieco
    szalone manewry.

    > W mojej sytuacji człowiek zatrzymał się w miejscu *niedozwolonym* i tym
    > samym stworzył zagrożenie dla innych -- bo zakaz zatrzymywania nie był tam
    > postawiony dla zabawy.

    A myślisz, że ta podwójna była dla zabawy? Czy gdyby skosił skręcającego
    po drugiej stroni podwójnej to też byś krzyczał, że tir niewinny bo
    jechał z pierwszeństwem (co prawda pod prąd i znikąd, ale jednak) a
    skręcający nie ustąpił?

    > I jak mówię, pół biedy gdyby miał awarię -- wtedy w
    > razie strzału wziąłbym swoją winę na klatę. Ale nie jak sobie prywatę
    > odpieprza na publicznej drodze, mając innych w dupie. O nie, aż taki naiwny
    > to nie jestem.

    A co za różnica - miał awarię, czy odpierdla prywatę? Bezpieczna
    odległość i fizyka nie zmienia się od tego. Mi więc jak to? Już nie
    takie oczywiste jak _ty_ wdupisz?

    Shrek