  • Data: 2015-09-12 13:00:31
    Temat: Re: Kto komu powinien...?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Czesław Wiśniak p...@w...pl ...

    > Ponieważ pada i nie ma co robić to wrzucam, gdyż mało się tutaj
    > dzieje. Od kilku dni media podniecaja się filmikiem, a według Was kto
    > jest większym burakiem?
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,agresywn
    y-kierowca-rzucil-s
    > ie-na-pieszych-z-dzieckiem,178665.html
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,psycholo
    g-o-agresji-na-pasa
    > ch-przejscie-jest-moje-i-wara-od-niego,178799.html

    Swoja droga warto przejechac sie np. do takiego Wągrowca zeby zobaczyc jak
    wyglada miasto w ktorym pieszy uwaza ze pierwszenstow mu sie nalezy.
    Nie wiem z czego to wynika, ale tam kazdy kierowca ustapi pieszemu a kazdy
    pieszy wchodzi na ppasy jak do siebie.
    Wszystko fajnie, tyle ze oczywiscie jak jedziesz 50 na godzine to pieszy
    zamiast patrzec, bawi sie jakims ajfonem i wchodzi totalnei bez patrzenia.
    Oczywiście obserwujac pobocze widzisz, ale jak sie zagapisz, to on o swoje
    zycie nie zadba.
    Dziwne...
    Swoja droga - nie moge pojac, skad takie zupełnie inne zwyczaje w tym
    Wagrowcu - jakis WORD dziwny? A moze w szkołach dzieciaki tak ucza
    przechodzic?