  • Data: 2015-09-13 11:57:16
    Temat: Re: Kto komu powinien...?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Hm, nie zauwazylem.

    > Wordu tam chyba nie ma. Jakas lokalna szkola jazdy ?

    > Szkola jazdy pieszych nie wychowa ... ale watpie aby szkola podstawowa
    > tak uczyla.
    > Raz, ze niezgodne z programem, dwa - nauczyciele prowadzac klase
    > raczej sobie na to nie pozwola.

    Zastanawiałem się jeszcze nad jednym - moze to ze w tym miescie
    jednokierunki wymuszają jazde w kółko sprawia taką zmiane podejscia :)))

    A moze po prostu wolny ruch w centrum plus nierówne ulice sprawiaja ze jak
    juz jedziesz 20 na godzine, to co ci szkodzi się zatrzymac...

    Nie, w kazdym razie jest tam jakos inaczej.

    J.F., Ty jestes z Wagrowca?