  • Data: 2018-09-24 11:51:48
    Temat: Re: Kretyński problem z bramą Nice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 24 września 2018 10:41:14 UTC+2 użytkownik EM
    napisał:

    >Kurde masakra, czyli jemu zajedno czy ma 16mA czy 42mA?
    >Nic się nie zjara? ;)

    Przekazniki dosc odporne sa.
    Przy 42mA sie nie zjara (przy 20C otoczenia :-)) a przy 16mA zadziala
    ... byc moze

    >Te moje co mam producent podaje 0,8-1,1 Un cewki...

    To moze byc jeszcze jedna sprawa - jak sie cewka podgrzeje, to jej
    opor wzrosnie, i z tego 1.1Un moze sie zrobic 1.0 In ...

    J.