  • Data: 2019-10-20 16:36:04
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 17:47:46 +0200, Shrek napisał(a):

    > Masz - świeże z wykopu:
    > https://www.wykop.pl/link/5179347/43-kierowcow-nie-b
    ylo-skorych-do-przepuszczenia-pieszej/

    > I komentarze, że nie wiadomo po co ona tam stoi i jakie ma zamiary.
    > Zapewne postanowiła wyjść z psem na wysepkę i tam sobie postać.

    Alez Shreku - przeciez wyraznie widac ze nie wiadomo po co ona tam
    stoi, bo jakby chciala przejsc, to poby poszla kawalek dalej i sprawa
    bylaby jasna - w koncu piesza na przejsciu :-)

    Moze ona dobrze wychowana ekolozka i czeka az fala pojazdow
    przejedzie, bo zeby jedna osoba wstrzymywala ponad 43 pojazdy,
    to nie jest wlasciwe :-)

    Dodajmy jednak, ze w pewnym momencie na przejsciu juz byla, wiec
    samochody powinny ja przepuscic .. ale moze mialy kiepski widok i duza
    predkosc.

    A tak w ogole - jakby swiatla nie byly zepsute, to by filmu nie bylo,

    > Problemem nie jest że kierowcy nie wiedzą po co piesi stoją na krawędzi

    Ale po pierwsze to chodzi wlasnie o to, zeby stali.
    Tzn stawali i sie patrzyli.

    > przejścia, a to że uważają, że tak naprawdę to mimo, że pieszy ma
    > pierwszeństwo to będą robili logikę z kurwy że on właśnie ma ustąpić jak
    > oni jadą.

    J.