  • Data: 2019-10-20 17:14:04
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2019 o 16:36, J.F. pisze:

    > Alez Shreku - przeciez wyraznie widac ze nie wiadomo po co ona tam
    > stoi, bo jakby chciala przejsc, to poby poszla kawalek dalej i sprawa
    > bylaby jasna - w koncu piesza na przejsciu :-)

    Przeciez stała na przejściu. A potem się poddała i cofnęła na wysepke.

    > Dodajmy jednak, ze w pewnym momencie na przejsciu juz byla, wiec
    > samochody powinny ja przepuscic .. ale moze mialy kiepski widok i duza
    > predkosc.

    Jak się nie ma widoczności to się kurwa nie omija na pałę zatrzymanego
    przed przejściem pojazdu! Koniec dyskusji.

    > A tak w ogole - jakby swiatla nie byly zepsute, to by filmu nie bylo,

    Jakby pieszej albo samochodów albo drogi nie było to też - jakie to ma
    znaczenie?

    > Ale po pierwsze to chodzi wlasnie o to, zeby stali.
    > Tzn stawali i sie patrzyli.

    Jasne - a wtedy powiesz, że nie wiadomo po co stoją:P Święty antoni
    widzi co robisz:P

    --
    Shrek