  • Data: 2019-10-20 17:11:20
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2019 o 16:23, J.F. pisze:

    > Wiele filmow ostatnio podsylalem - zadnego nie obejrzales ?

    Jakieś obejrzałem OIDP. Tam był inny problem niż opisujesz. Rzeczywiście
    OIDP ktoś się władował z biegu równoległego (raz). Zrobiłby to samo
    jakby miał podnieść rękę. My mówimy o tych co mieszczą się "w normie". A
    co do tych wątpliwości nie ma. Ci co się nie mieszczą, nie będą łapy
    podnosić, bo są po prostu głupi, nie przeczę - zdarza się. Byłoby jak z
    pomysłem żeby skoro rowerzyści jeżdżą bez oświetlenia, to nakazać im
    kamielki. Efekt byłby taki że zamiast bez obowiązkowego oświetlenia
    jeżdziliby bez obowiązkowego ośiwtlenia i obowiązkowej kamizelki,

    > Zreszta proponowalem - daj film z wlasnej jazdy :-)

    Nie mam kamery i samochodem od kilku miesięcy jećdzi żona, ja
    sporadycznie w weekndy - w tygodniu zapieprzam moto. Ale jak naprawię
    bezpieczniki i kamerkę podłącze, to dam.

    > Nie, tej drugiej swiadomosci nie maja :-)

    No to już widzisz, gdzie jest problem.

    > Bo
    > a) jest nie na reke,

    Właśnie.

    > b) nie maja pierwszenstwa, o ktorym piszesz ...

    Jak nie jak tak - co ma pieszy na przejściu? Pierwszeństwo. Jeden z
    bardzo nielicznych przypadków kiedy pierwszeństwo jest dane wprost.

    > c) nawet w tych innych krajach gdzie niby lepiej, okazuje sie, ze tak
    > niekoniecznie. Tzn o przepisach pisze.

    Generalnie jest lepiej, co widać w statystykach.

    > Jak piesi sobie ustalą nawyk poczekania na krawezniku, to dluzej
    > pozyja.

    A jak nie będą wychodzić z domu to jeszcze dłużej.

    > https://youtu.be/IXG7WeBRWmA?t=22

    No i? Sądzisz, że jakby miała łapę do góry podnieść, to coś by to
    zmieniło? Dla odmiany wrzucałem tu filmik z wykopu. 40+ kierowców
    wyprzedziło/ominęło pojazd, który zatrzymał się żeby przepuścić
    pieszego. Oczywiście że należy uważać i to już jest w prawie zapisane.

    --
    Shrek