  • Data: 2019-10-20 19:22:10
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Oct 2019 17:14:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Przeciez stała na przejściu. A potem się poddała i cofnęła na wysepke.

    No to sam widzisz - wchodzi, cofa, psychiczna jakas :-)

    > Jak się nie ma widoczności to się kurwa nie omija na pałę zatrzymanego
    > przed przejściem pojazdu! Koniec dyskusji.

    Zasadniczo masz racje. Ale 43 ... albo sytuacja byla jakas niewyrazna,
    albo masz przyklad ze kultura krakowska jest inna od warszawskiej :-)

    > Jakby pieszej albo samochodów albo drogi nie było to też - jakie to ma
    > znaczenie?

    Zeby tam piesi mogli bezpiecznie przejsc to powinny byc swiatla.
    Swiatla sa - tylko czemu nie dzialaja ?

    > Jasne - a wtedy powiesz, że nie wiadomo po co stoją:P Święty antoni
    > widzi co robisz:P

    Ja szybko jade - pare sekund i beda mogli bezpiecznie przejsc za mna
    :-)

    J.