  • Data: 2019-10-20 20:23:30
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Oct 2019 19:34:27 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jaka kurwa niewyraźna - samochód niewyraźnie stał? Skoro niewyraźna to
    > się hebluje a nie zamyka oczy i zapierdala.

    No ale jednak nikt sie nie zatrzymal.
    W Krakowie takie zwyczaje, czy po prostu zawsze swiatla dzialaly ?

    > Dobra jak pisałem na początku posta - ja pasuję. Ale zastanów się - co
    > prawda nie wydaje mi się, żebyś czyjeś myślenie swoimi postami zmieniłu,
    > bo na przykład kugót to genetyczny idiota i mu nie zaszkodzisz, ale...
    > mimo wszystko - to śliski temat do "zabawy". Masz w sąsiednim wątku jak
    > się kończy śmieszkowanie z kwestii omijania na pasach.

    Ale ja nie o omijaniu na pasach, tylko o czekaniu na chodniku.

    A jak pieszy sie nauczy upewniac przed wkraczaniem na kolejne pasy
    ruchu, to dluzej pozyje. Bo kierowcy powinni go przepuscic ... ale
    roznie sie moze zdarzyc.

    J.