  • Data: 2012-04-25 21:01:36
    Temat: Re: Konserwacja podwozia nowego samochodu
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jn9f86$fum$1@mx1.internetia.pl...
    Witam.

    Czy należy wykonać konserwację podwozia nowego samochodu, pomimo tego, że
    dealer wskazuje na fabryczne zabezpieczenie. Mam jednak co do tego
    wątpliwości widząc te powłokę ochronną, jadąc potem np. po nawierzchniach
    naprawianych przy użyciu emulsji i grysów, znając stan naszych dróg i ulic
    i słysząc odgłosy uderzeń grysu i piasku o podwozie.
    --

    Na pewno nic złego się nie stanie jak zrobisz. Ja robiłem środkiem
    Rust-Check i po kilku latach podwozie nadal jest czarne i nigdzie nie widać

    --
    pozdrawiam
    kml