  • Data: 2012-04-26 21:11:16
    Temat: Re: Konserwacja podwozia nowego samochodu
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-25 20:18, TM pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy należy wykonać konserwację podwozia nowego samochodu, pomimo tego, że dealer
    wskazuje na fabryczne zabezpieczenie. Mam jednak co do tego wątpliwości widząc te
    powłokę ochronną, jadąc potem np. po nawierzchniach naprawianych przy użyciu
    emulsji i grysów, znając stan naszych dróg i ulic i słysząc odgłosy uderzeń grysu i
    piasku o podwozie.
    Wszystko zależy od dwóch spraw:
    1. co producent pisze na ten ten temat w gwarancji (nie zdziwił bym się,
    gdyby napisali, że to powoduje utratę gwarancji)
    2. jak długo zamierzasz tym autem jeździć. IMO jak do 5 lat to nie
    warto, a jak powyżej i w p. 1 nie ma żadnych bredni to warto,
    Jacek