  • Data: 2011-05-06 18:46:01
    Temat: Re: Kompatybilność M111.946 z 945 i resztą rodziny M111
    Od: Mariusz 'koder' Chwalba <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 18:30, Artur Maśląg pisze:

    > Ano tak bywa. Na mesiowym forum też nie dostałeś póki co odpowiedzi.
    > Zapytałbym jak to się stało, że szlag trafił niezniszczalny rozrząd,
    > ale zaraz się okaże, że będą pretensje, że nie napisałeś czemu
    > w ogóle szukasz kompletnego silnika... ;)

    Dokładnej przyczyny nie znam. Urwało obie prowadnice łańcucha (tzw.
    "płozy") - nie wiem, czy to skutek, czy przyczyna awarii. W każdym
    razie łańcuch spadł przy ~4krpm, głowica podskoczyła, łańcuch potrzaskał
    obudowę.

    Raczej nie do naprawienia w rozsądnej kwocie.

    Całe szczęście znalazłem już silnik na wymianę, jedzie właśnie kurierem.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba