-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <50968afd$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<130kalr21okrz.16j2036v3j221$.dlg@40tude.net>
<50969d91$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<5096b0a6$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<5096bbf6$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<5096c00d$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<5096c4e5$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<k78a92$7nc$1@usenet.news.interia.pl> <k78gvo$54b$1@node2.news.atman.pl>
<4...@p...pl.invalid>
<k78hpu$ko$1@node1.news.atman.pl> <k79mit$b14$1@usenet.news.interia.pl>
<k7aius$q9a$1@news.task.gda.pl> <k7an8c$ivc$1@mx1.internetia.pl>
<k7b3fd$5hr$2@news.task.gda.pl>
<50992405$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<k7b8fv$idb$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Date: Tue, 6 Nov 2012 16:54:24 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 121106-1, 2012-11-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 49
Message-ID: <509932b4$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.240.106
X-Trace: 1352217268 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26693 83.22.240.106:23423
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471224
[ ukryj nagłówki ]
>>>>> A kto powiedział, że masz obok pasów przejeżdżać 50km/h? To idealny
>>>>> pomysł na uspokajanie ruchu i uczenie wolnej jazdy - na prostych
>>>>> rozpędzam się do "50", a przy pasach zwalniam do "30".
>>>>
>>>> Jak to wszystko ładnie w teorii brzmi... Zapewne jeździsz tylko do
>>>> pracy, czasami do kościoła i na spotkania z Jarkiem, co? Może idźmy
>>>> dalej, wróćmy do czasów, kiedy przed autem musiał biec pieszy z flagą?
>>>
>>> Nie, po prostu przepis o bezwzględnym pierwszeństwie pieszego w końcu
>>> uzasadniłby istnienie "50" w miastach. Bo na razie jest ona "psu na
>>> budę". A tak będzie klarownie - po mieście jeździsz "50", aby w razie
>>> czego niezwłocznie móc zwolnić do "20" przy dojeżdżaniu do przejścia.
>>
>> W mieście to masz czasami przejścia co 100-200m, chodnki często przy
>> samej jezdni i pieszych chodzących po obu stronach w obu kierunkach bez
>> ładu i składu. Powodzenia w odróżnienu tego co ma zamiar iść chodnikiem,
>> stojącego przed przejściem i stojącego bez celu w jego pobliżu, tego co
>> się mu przypomniało że miał się wrócić i tego co zobaczył po drugiej
>
> Po co mam odróżniać? Lepiej sobie wdrukować "dojeżdżam do przejścia,
> zwalniam do 25"
Ale w jakim celu mam zwolnić, bo może kiedyś było tu przedszkole? Jeżeli jak
twierdzisz niżej "Stan świadomości pieszych nie zmieni się ani na jotę" to
żaden czubek nie wpakuje mi się pod koła, chyba że specjalnie. Świadomy
pieszy widząc pojazd jadący tak, że może nie wyhamować na czas, po prostu
nie będzie się pakować na pasy. Dlaczego kierowca ma zakładać, że pieszy
pojawi się na pasach wbrew logice i zdrowemu rozsądkowi, w dodatku pieszy ma
mieć do tego prawo świętej krowy? Być może w dużych miastach gdzie ruch
postępuje tasiemcowo, samochód za samochodem zatrzymywanie się co kawałek
nie będzie miało wpływu na czas przejazdu, w innych warunkach gdzie ruch
jest płynny będzie to paranoja.
>> stronie drogi w witrynie "promocje" i zmienił zdanie co do kierunku. Jak
>> jeden z drugim będa mieli prawo łazić jak chcą po pasach i kiedy chcą bo
>> będą mieli pierwszeństwo to bedzie z tego jeden wielki burdel. U nas
>Ja w tym właśnie widzę istotę porządku. Nie tylko na przejściach, ale
>ogólnie w terenach zabudowanych.
Taa, bo teren zabudowany i przejścia są tylko w centrum dużych miast gdzie
większość dnia prędkość poruszania oscyluje w okolicach dobrego biegu.
Największy problem pojawi się tam gdzie przejść jest dużo w dziwnych
miejscach bez odpowiedniego oświetlenia i oznakowania, na obrzeżach i w
małych miasteczkach. Kolejny powód żeby przy takich przejściach postawić
ogrnaniczenia do 20km/h i świnke skarbonke dla tych co w nocy/nad ranem
"przelecą" 50km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.12 17:14 Cavallino
- 06.11.12 17:15 Cavallino
- 06.11.12 17:21 Artur Maśląg
- 06.11.12 18:31 anacron
- 06.11.12 19:15 neelix
- 06.11.12 19:29 neelix
- 06.11.12 19:31 neelix
- 06.11.12 21:31 PiteR
- 06.11.12 21:54 Artur Maśląg
- 06.11.12 22:17 J.F.
- 06.11.12 22:29 Adam Płaszczyca
- 06.11.12 22:34 Artur Maśląg
- 06.11.12 22:38 Artur Maśląg
- 07.11.12 00:16 J.F.
- 07.11.12 01:00 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe