  • Data: 2012-11-06 16:53:06
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-11-06 15:36, J.F pisze:

    >Pisałeś, że dawno nie byłeś.

    Ok, dawniej nie jezdzili, teraz nie wiem, moze zwolnili.

    >No, np. kierowcy, którzy ich na pasy nie wpuszczą, bo im się
    >samochód zmęczy, więcej spali i klocki zużyją.

    Musi byc tych kierowcow duzo, ale nie za duzo. Musi byc daleko od
    poprzednich swiatel itp.

    >Nie wie, skąd ci się pojawiła taka implikacja - spora część tych
    >przejść niekoniecznie jest przy rondach. Są też takie na "prostych",
    >"krzywych" i innych. Przepis jest jeden.

    No to juz nic nie wiem - wyskoczyles z tymi rondami nie wiem czemu -
    chcesz przedyskutowac unikalna sytuacje przy nich czy nie ..

    >Owszem. Ty nie?

    Mysle ze nie. Masz jakis miernik mokrosci czy na oko oceniasz z
    dokladnoscia 5% ?

    >Będę mniej mokry i może mi nie ucieknie autobus, przez co nie spędzę
    >kolejnych 15 minut na deszczu.

    Autobus sie spozni 10 minut, bo bedzie musial przepuscic pieszych, i
    tyle z twoich oszczednosci wyjdzie :-P

    >Trzeba, ponieważ niektórzy kierowcy mało że nie puszczają na pasach,
    >jeszcze ochlapują pieszych, ponieważ nie chce im się zwolnić.

    Bo jezdnia sluzy do jezdzenia, a jak pieszym to przeszkadza to niech
    pisza do prezydenta miasta zeby udroznil kanalizacje :-P

    >O takiej też.

    Tylko o takiej. Bo jak jezdzi mniej samochodow, to z rzadka przejedzie
    jeden czy dwa, a wtedy nie trzeba ich az pol minuty przepuszczac.

    >Krzywda się nikomu nie stanie jak raz na jakiś czas takiego puszczą.

    Jak raz na jakis czas to oczywiscie nie. Ale przepis bedzie
    obowiazywal stale, i mandaty beda, wiec to nie bedzie "raz na jakis
    czas", tylko czesto :-)

    >Tu nie chodzi tylko o stratę czasu, zresztą zupełnie nie rozumiem,
    >czemu akurat pieszy miałby być bardziej stratny od kierowców.

    Bo znacznie mniej traci :-)

    >No ale widzisz - pada, zimno, nieprzyjemnie, a Ty myślisz, że
    >piesi to tak dla przyjemności czekają, aż sobie przejedziesz
    >w cieplutkim samochodzie.

    No przeciez pytalem jak daleko masz do przystanku ?
    Inni tez w wiekszosci maja kilkaset metrow, a to juz pare minut, plus
    czekanie - to i tak zmarza.
    Bylo sobie kupic samochod, jak sie chce ciepelka :-P

    >Ominiesz spokojnie korki przed światłami, więc zyskasz o wiele
    >więcej.
    >Poza tym zdrowiej, a jak się przeziębisz to weźmiesz zwolnienie i w
    >domku odpoczniesz.
    >Same zyski.

    Ty wiesz ile teraz leki kosztuja w aptece ? :-)

    J.