  • Data: 2012-11-06 17:21:22
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-06 16:53, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > No to juz nic nie wiem - wyskoczyles z tymi rondami nie wiem czemu -

    Jak to nie wiesz - nie pamiętasz co pisałeś?
    <cite>
    > a wtedy jak pisalem - swiatla. Kierowcy pochwala, bo przeciez
    niektorzy sie
    > chca wlaczyc do ruchu

    Światła bywają dobrym rozwiązaniem, ale niekoniecznie są potrzebne np.
    przy rondach.
    </cite>

    Sugerowałeś stawianie świateł, więc dostałeś od razu odpowiedź, że
    w wielu miejscach (np. przy rondach) światła są bezsensownym
    rozwiązaniem.

    > chcesz przedyskutowac unikalna sytuacje przy nich czy nie ..

    Naprawdę nie widzę sensu rozdrabniania tematu, skoro to nie są
    unikalne sytuacje i jak pisałem wcześnie, enumeratywnie ich nie
    wyliczysz i w prawie nie zapiszesz.

    > Mysle ze nie. Masz jakis miernik mokrosci czy na oko oceniasz z
    > dokladnoscia 5% ?

    Do tego mi miernik potrzebny nie jest - wystarczą np. przemoczone
    buty. Chyba lepiej być w nich 5 minut, a nie 5,5 minuty.

    > Autobus sie spozni 10 minut, bo bedzie musial przepuscic pieszych, i
    > tyle z twoich oszczednosci wyjdzie :-P

    Strat z tego tytułu to on raczej nie zanotuje. Prędzej korki, czy
    jakiś baran blokujący ruch, ponieważ uznał, że na czerwonym przeskoczy,
    bo mu się śpieszy.

    > Bo jezdnia sluzy do jezdzenia, a jak pieszym to przeszkadza to niech
    > pisza do prezydenta miasta zeby udroznil kanalizacje :-P

    Chodniku są przy jezdniach, a jak ochlapiesz pieszego to jeszcze
    zapłacisz (jak cię złapią). To nie żart.

    > Tylko o takiej.

    Nie, to najwyżej Ty tylko o takiej piszesz.

    > Bo jak jezdzi mniej samochodow, to z rzadka przejedzie
    > jeden czy dwa, a wtedy nie trzeba ich az pol minuty przepuszczac.

    Zdziwiłbyś się.

    > Bo znacznie mniej traci :-)

    To Twój punkt widzenia. Nie wynika z tego jeszcze, że dlatego ma być
    użytkownikiem drugiej kategorii.

    > No przeciez pytalem jak daleko masz do przystanku ?

    Do którego?

    > Inni tez w wiekszosci maja kilkaset metrow, a to juz pare minut, plus
    > czekanie - to i tak zmarza.

    To kilkaset metrów to jakaś średnia, mediana czy cuś?

    > Bylo sobie kupic samochod, jak sie chce ciepelka :-P

    Jak go masz to pozwól innym krócej marznąć.

    > Ty wiesz ile teraz leki kosztuja w aptece ? :-)

    No popatrz, a ten zmarznięty i ochlapany pieszy to ma je kupić
    z oszczędności na paliwie?