-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
Date: Tue, 06 Nov 2012 14:35:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 103
Message-ID: <k7b3mo$j3b$1@node1.news.atman.pl>
References: <50968afd$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<130kalr21okrz.16j2036v3j221$.dlg@40tude.net>
<50969d91$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<5096b0a6$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<5096bbf6$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<16nrb7t4g6gu9$.1aipx6tp2jorz.dlg@40tude.net>
<5096c938$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<ixu958kpfxap$.ohtk9ns3196r.dlg@40tude.net>
<k7ahfd$1j2$1@node2.news.atman.pl>
<5098ceab$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<k7ang3$7jt$1@node2.news.atman.pl>
<50990533$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1352208920 19563 159.253.247.138 (6 Nov 2012 13:35:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Nov 2012 13:35:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <50990533$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471209
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-06 13:40, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
(...)
>> No popatrz. A teraz to jak jest?
>
> A teraz pieszy ma zakodowane od malenkosci: dochodze do jezdni,
> zatrzymuje sie, rozgladam ...
Ekhem - a to ma być jakoś inaczej? Przepis coś o tym mówi? Raczej
nie. Mówi o tym jak się ma zachować kierowca w stosunku do pieszego.
>> I nie trzeba będzie. Wtargnięcie to wtargnięcie. No, ale zwolnić warto.
>
> Im wolniej jedziesz tym bardziej zachecasz pieszych do wejscia :-)
No to się zatrzymam - takie ich prawo, czy też sens bezpiecznego
zachowania przed pasami.
>> Niech zwolni.
> Do ilu ?
W zależności od potrzeb.
>> Z całą pewnością. Tylko czemu ci ludzie czekają i czekają.
> Ale tylko w niektorych miejscach.
Ponieważ tam np. nie ma świateł?
>> Hmm, brak ci konsekwencji. Nie dyskutujemy o sensowności rond,
>> tylko o przejściach, który przy nich są i ja neguję w takiej
>
> Jakby zlikwidowac bezsensowne ronda, to nie trzeba by dyskowac o
> przejsciach przy nich :-P
Argument nietrafiony - ronda są, przejścia przy nich są. Jak
będzie inna organizacja to być może będzie inaczej, ale teraz
jest jak jest. O tak pewnie pozostanie w wielu miejscach.
>> sytuacji sens stawiania świateł, za nie widzę żadnych problemów,
>> żeby kierowcy grzecznie przepuszczali ludzi na takich przejściach,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^
>> tym bardziej, że i tak musieli zwolnić.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> No dobra, niech bedzie o rondach.
Nie, nie będzie - mowa jest o przejściach, w tym tych przy rondach.
Tam zawsze trzeba zwolnić, więc nie ma potrzeby rozbierania tego na
drobne.
>>>>> ale nie zmuszajmy samochodow do hamowania co 100m ..
>>>> A kto zmusza?
>>> piesi krecacy sie przy przejsciach ?
>> A gdzie masz te przejścia bez świateł co 100 metrów?
> Nigdzie nie ma ?
Pewnie gdzieś się znajdą, tylko ciężko będzie udowodnić, że
co 100 metrów oni będą i będzie trzeba hamować. W sumie
spróbuję sprawdzić jedno takie miejsce, gdzie nie ma
świateł, jest teren zabudowany, ruch bywa dość duży
i przejść w sumie sporo.
>>> A czemu nie ty ?
>
>> Ponieważ poza mną jest parę milionów pieszych, którzy mają różne
>> odległości do różnych przystanków.
>
> Ty masz daleko, ja mam daleko, a wszyscy maja stawac, bo nieliczni maja
> blisko ? :-P
??? Kiedyś przejść trzeba, a autobus czekał nie będzie.
>>> A daleko masz do przedszkola ?
>> A którego?
>
> Do tego, do ktorego bys odprowadzal dzieci ... czy tam wnuki :-)
Ja? Zasadniczo, to jeżeli już, to wnuki, ale tutaj to niech się synowie
martwią. No, ale nadal poza nami są miliony pieszych, którzy muszą
przez jakieś pasy przejść.
>>> Wiec jak do przedszkola masz 500m, to te pol minuty to jest 10% dluzej.
>> A jakie to ma znaczenie?
>
> Po prostu - jak idziesz piechota, to nawet "blisko" okazuje sie "pare
> minut".
> I pol minuty wiecej, to juz niewiele.
Szczególnie jak pada deszcz, trzeba zdążyć odwieźć dziecko, zdążyć na
autobus itd. Wiesz ile ludzi chodzi na piechotę, jeździ autobusami?
Samochód to nie pępek świata.
> Za to ja przez pol minuty to moge kilometr przejechac :-) No nie, to
> tylko na zlych zielonych falach :-)
Uważasz się za dominującego użytkownika dróg i z racji własnej wygody
chcesz tym obciążać innych?
> Tym niemniej jak jade 5 minut i mijam z 5 przejsc poza swiatlami, to juz
> zaczyna byc istotne wydluzenie :-)
To może rower?
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.12 15:31 Artur Maśląg
- 06.11.12 15:36 J.F
- 06.11.12 15:40 J.F
- 06.11.12 15:51 BaX
- 06.11.12 15:56 Liwiusz
- 06.11.12 16:25 Artur Maśląg
- 06.11.12 16:32 Deflegmator
- 06.11.12 16:53 J.F
- 06.11.12 16:54 BaX
- 06.11.12 17:14 Cavallino
- 06.11.12 17:15 Cavallino
- 06.11.12 17:21 Artur Maśląg
- 06.11.12 18:31 anacron
- 06.11.12 19:15 neelix
- 06.11.12 19:29 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe