    Date: Sun, 04 Nov 2012 20:32:36 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.

    W dniu 2012-11-04 20:08, Deflegmator pisze:

    > To może w ramach kuracji zamieszkaj sobie w miejscowości, przez którą
    > przebiega jakaś krajówka i przejdź się po bułki do sklepu na drugą
    > stronę ulicy. Albo dziecko do szkoły wyślij.

    Abstrahując od tego, że nie musi być to krajówka (proceder się
    odbywa na każdej) to jest to niestety dramat. Choć nie lubię
    dawać przykładów jednostkowych to mam przykład z zeszłego roku
    (nie jest to oczywiście jedyny wypadek w tamtej okolicy)
    - podwarszawski Konstancin-Jeziorna, DW721, dobrze oznakowane
    przejście dla pieszych (oświetlone nocą), ograniczenie do 40km/h
    (jak ktoś zna lokalizację to mowa o przejściu przy Domu Artystów
    Weteranów Scen Polskich w Skolimowie). Została potrącona na
    przejściu dla pieszych przez jakieś Audi - poza godzinami
    szczytu, kierowca uciekł.

    > Przecież w razie przypału, zawsze sobie można drugie zrobić. ;)

    Czyżbyś pamiętał "make another one", wypowiedziane przez jednego
    z naszych mistrzów?

    > Ciut empatii nie zaszkodzi - nie tylko Twoje sprawy są ważne.

    Ano.