  • Data: 2012-11-04 21:03:48
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: RedLite <y...@b...ua> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-04 20:41, Artur Maśląg pisze:

    > Ciekawe, czemu wyciąłeś ciąg dalszy i się do nie go nie odniosłeś
    > - niewygodny?
    > <cite>
    > W obecnej
    > sytuacji nawet takich nie można pogonić, ponieważ póki nie wejdą na
    > pasy to mogą sobie do usr**** tam stać, a wielu kierowców będzie się
    > zatrzymywało by ich wpuścić. Teraz takich będzie można pogonić, a
    > normalni będą mogli w końcu po ludzku korzystać z przejść. Wielu
    > kierowców może tez się w końcu nauczy, że nie tylko oni są na drodze.
    > </cite>

    Piesi w ogólności nie są debilami; wiedzą, że mają pierwszeństwo na
    pasach, ale nie pchają się na chama w sytuacjach _marginalnych_ Tak jest
    teraz i tak jest dobrze.

    > Znaczy jakiego wyjaśnienia oczekujesz? Kwestia punktu widzenia i zdaje
    > się, że nie o łatwość tutaj chodzi.

    Łatwość tutaj związana jest z pewnymi konsekwencjami, prawda?

    > Słabszy jest, gorzej wyszkolony. Sugerujesz, że im szybciej będziesz
    > jechał, tym jego prawa będą mniejsze?

    Sugeruję, że nie ma powodu, dla którego pieszy musi przejść zawsze
    pierwszy.
    Jak wprowadzić omawiany zapis, będzie dochodzić do absurdalnych sytuacji
    - wystarczy trochę wyobraźni.

    > No jasne - kolejny mistrz kierownicy :)

    Nic podobnego. Ja nawet nie lubię jeździć. A najbardziej nie lubię
    niejasnych sytuacji. Zaś dzięki naszym przepisom jest tak, że np. jeden
    jak skręca w lewo na rondzie, to włącza kierunkowskaz przed wjazdem,
    drugi nie.

    --

    RedLite