  • Data: 2012-11-04 21:27:18
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-04 20:55, Deflegmator pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Smutne, ale w takich przypadkach najlepsze nawet przepisy nie pomogą,
    > niestety.

    To nie tak - stąd pisałem, że nie lubię takich jednostkowych
    przykładów. Gdyby jednak od "małego" wkładać do głów, że pieszy na
    przejściu i w okolicy to osoba specjalnej troski (tak jak w
    przytaczanym Highway Code) to tego typu wypadków byłoby stosownie
    mniej - w szczególności debili tnących po zabudowanych x2 albo
    i lepiej. Oczywiście, bez nadzoru policji nie da się tego dobrze
    zrealizować.

    > Aż takim fanem usenetu nie jestem. Nie wiem, o kim mowa.

    Ktoś tutaj kiedyś nieopatrznie tutaj napisał o śmierci swojego dziecka
    (ludzie robią rożne rzeczy w takich sytuacjach) i dostał w odpowiedzi
    takie stwierdzenie od pewnego grupowicza, którego pojazd jest dość
    znany. Wskazówki wystarczające? Reszta w archiwum.

    > Pojawiam się przelotnie i kiedy mam dość taplania się w gównie
    > - znikam na parę miesięcy. :)

    Wynika z powyższego, że długo tutaj nie zabawisz ;)