    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kodowanie kluczyka Peugeot Expert 2001r. 1.9D
    Date: Fri, 13 Feb 2015 09:24:34 +0100

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA43FF22C8143Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Może ktoś wie, jak zakodować kluczyk.
    > Miąłem do wymiany baterię i starą wyciągnałem chyba na zbyt długo co
    > zaowocowało rozkodowaniem kluczyka (tak podejrzewam, nie wiedziałem, ze tak
    > to działa)
    > Bateria w kluczyku nowa a otwierać nie otwiera.
    > Czy da się go jakos sammeu zakodowac?

    to sie nazywa parowanie, peugeota mialem innego ale moze wyglada to tak

    wchodzisz do auta, zamykasz drzwi (nie zamkiem tylko normalnie klapiesz),
    przekrecasz kluczyk w druga pozycje (bez odpalania silnika)
    i naciskasz od razu otwieranie na minimum 5 sekund, puszczasz,
    zamki sie zamykaja i otwieraja, wyjmujesz kluczyk, powinno dzialac

    --
    http://db.org.pl/