    Subject: Re: Klucz do kół... "samoróbka"
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Mon, 16 Oct 2017 10:12:09 +0200

    W dniu 2017-10-14 o 06:37, LinFanQri pisze:
    > 1) Raczej na pewno nie chcę "krzyżaków" 4in1. W samochodzie mam jeden
    > rozmiar śrub a jakość tych kluczy w okolicach 50PLN pozostawia nieco do
    > życzenia. Firmowy-oryginalny-dedykowany od producenta cały powyginany
    > poleciał na złom...

    A ja lubię krzyżaki z kilku powodów:
    - małe ryzyko, że zeskoczy ze śruby i porysuje felgę, jest większa
    kontrola nad kluczem
    - dwa razy większa siła - bo z jednej strony pchasz, z drugiej
    ciągniesz, przedłużka niepotrzebna
    - jak śruba puści to robi się "młynek" i śruba się sama do końca odkręca
    (przy przykręcaniu też można skorzystać)

    Aktualnie mam składany, więc dużo miejsca nie zajmuje. Na razie się nie
    pogiął.