  • Data: 2011-10-05 11:43:55
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 05.10.2011 13:38, schrieb Robert:

    > Widzę że jednak kiepsko jest z jakimiś sklepami co mają taki sprzęt.
    > Niedawno byłem na kupnie do firmy multimetru cyfrowego i myślałem żeby
    > kupić coś fajnego w USA. I nie znalazłem wtedy żadnego miejsca w internecie.
    > Poza tym problem byłby z kupnem sprzętu w USA na firmę w Polsce.
    > Myślałem że jest w Chicago jakiś miejscowy dobry sklep z takim sprzętem.
    > Z zakupem i wysyłką nie byłoby problemu, bo mam znajomego w Chicago,
    > tylko on nie jest zorientowany w tym temacie. Ale skoro Ty mówisz że nie
    > ma, to z pewnością masz rację. A takie WIELKIE miasto ..

    W USA kupowanie "na miejscu" jest niezbyt rozpowszechnione, a im droższa
    rzecz, tym mniej. W sklepach płacisz VAT, a wysyłkowo, jeżeli kupujesz
    spoza stanu waty nie płacisz. W sklepie to jak potrzebujesz "na
    wczoraj". Fry's jest w porządku, choć niekoniecznie tani. Radio Shack
    masz nawet w rezerwatach indian, ale znaleźć tam kompetentnego
    sprzedawcę graniczy z cudem. W internecie tych miejsc jest tysiące.
    Szukaj produktów, a nie sklepów.

    Waldek