  • Data: 2011-10-05 13:37:02
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
    news:9f2u80FjiiU1@mid.uni-berlin.de...

    > W USA kupowanie "na miejscu" jest niezbyt rozpowszechnione, a im droższa
    > rzecz, tym mniej. W sklepach płacisz VAT, a wysyłkowo, jeżeli kupujesz
    > spoza stanu waty nie płacisz. W sklepie to jak potrzebujesz "na wczoraj".
    > Fry's jest w porządku, choć niekoniecznie tani. Radio Shack masz nawet w
    > rezerwatach indian, ale znaleźć tam kompetentnego sprzedawcę graniczy z
    > cudem. W internecie tych miejsc jest tysiące. Szukaj produktów, a nie
    > sklepów.

    Dokładnie co Waldek powiedział.
    Ludzie w USA od 50 lat przyzwyczajeni do kupowania "mail order".
    Jeszcze tak było w erze przed-internetowej: firmy wysyłały do ludzi
    papierowe katalogi i zamawiało się produkty przez internet...
    W sklepach na ulicy jest tylko masówka - jak chcesz kupić multimetr
    za $10 to znajdziesz taki w każdym Walmarcie, Targecie, KMarcie
    czyli każdym takim tutejszym "Tesco" czy "Lidlu". Jak chcesz coś
    profesjonalnego, czego typowy John Smith nie kupuje to tylko Cię
    mail-order ratuje, czyli dziś internet. Pooglądaj sobie ofertę typowo
    elektronicznych sklepów wysyłkowych: DigiKey, Mouser, Farnell itp.
    A jak nie u nich a wiesz co chcesz kupić kontretnie (producent i model)
    i interesuje Cię najniższa na rynku cena to wtedy wyszukiwarka
    Google Shopping Twoim przyjacielem. Zamówisz na adres przyjaciela
    w USA lub bezpośrednio do domu, do Europy jak sklep to umożliwia.
    Ale pewnie wysyłka do Polski Polamerem z Chicago będzie tańsza
    mimo że to kurier Ci do domu zaniesie niż użycie poczty czy UPS do PL.