  • Data: 2011-10-05 13:31:08
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j6hhv6$93t$1@news.onet.pl...

    > A po co chcesz cos kupowac, czyzby iphone nie wyrabial i w czasie
    > filmowania nie moze jednoczesnie nawigowac ? :-P

    Po to, że chcę mieć coś co jest zawsze w samochodzie, czego nie
    muszę po wejściu do auta włączać, ustawiać, podłączać pod jakieś
    kable, itp, itd... Podciągnałbym te 14V z podsufitki na stałe podłączył
    i wio. Mało tego - kupiłbym dwie takie kamerki do obu aut jakie mam.

    > Zaraz, przeciez masz nawi w samochodzie, to ten problem odpada :-)

    Masz rację - nie używam iPhone4 w roli nawigacji :-)
    Aczkolwiek czasem łatwiej mi wstukać adres do iPhone niż
    do nawigacji samochodowej: inteligentniejsza wyszukiwarka
    Googla niż Acury. Jedyne co mogę powiedzieć na usprawiedliwienie
    Acury aby dać im fair-play, to że auto jest z 2007 roku, design
    prawdopodobnie z 2004, bo wtedy zmienili body-style i deskę.