    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: KIA venga
    Date: Tue, 27 Mar 2012 10:09:20 +0200

    W dniu 2012-03-27 01:59, Jackare pisze:
    [...]
    > 2007 rok. czerwiec lipiec sierpień. Były upały i to niemałe
    > Kupując samochód świadomie wybierałem bez klimy i bez abs-u - nie chcę
    > tego mieć w aucie
    > Następny też kupię bez klimy, bez abs niestety już się nie da.
    > Miałem klimę w autach słuzbowych i zawsze była wyłączona i nieużywana

    A te ABS'y to w czym Ci przeszkadzały? Zabierają cenne miejsce w
    bagażniku zwiększają spalanie czy co?

    Z tą klimą to też śmieszne, ale ludzie maja różne uprzedzenia, np.
    ludzie na wsi na noc przykrywają telewizor kocem, bo podobno promieniuje
    jakimiś falami. Kto wie czym taka klima może promieniować.

    A.