  • Data: 2012-03-27 11:08:27
    Temat: Re: KIA venga
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-27 01:59, Jackare pisze:

    > Nie widzę albo nie rozumiem problemu. Zabiorę tylko te graty które są
    > potrzebne. Bez innych które może fajnie byłoby mieć ze sobą ale nie są
    > konieczne obejdę się.

    Tak samo jest z autobusem. Pojadę autobusem przecież mogę wstać 30min
    wcześniej i oszczędzić XX PLN.
    Po co w ogóle jechać samochodem nad morze czy w góry. Pojadę pociągiem
    powdycham sobie opary pijaka siedzącego koło mojego dziecka a na peronie
    posłucham 10 ostrzeżeń o spóźnieniu pociągu. Potem wsiądę do wagonu i
    okaże się że ktoś zapomniał przestawić ogrzewania i jest +40 ale co tam
    najważniejsze że jakoś jadę w końcu lepiej słabo jechać niż dobrze iść...

    > Dajmy na to jadąc na wakacje, jeśli najdzie mnie ochota na rower, wolę
    > wypożyczyć na miejscu niż targać go raz w roku na dachu specjalnie w tym
    > celu kupionego samochodu.

    Faktycznie jak masz składak za 150zł z supermarketu to jak wypożyczysz
    na miejscu górski kupiony za 500zł to nawet poczujesz powiew luksusu.

    > Ewentualnie nie pojadę 160 km/h tyllko 110 - na pewno nie poczuję się z
    > tego powodu gorzej

    Dokładnie. W ogóle to po cholerę jedziesz samochodem, PKS tam tez
    dojedzie. Możesz wtedy posłuchać porządnego diesla S42 o mocy 85KM
    ciągnący 8t pojazd pod górę na 1 biegu. Wiesz jaki duży bagażnik ma
    autosan H9? Naturalnie o ile tam kierowca nie przemyca napędu z
    Białorusi...

    > 2007 rok. czerwiec lipiec sierpień. Były upały i to niemałe
    > Kupując samochód świadomie wybierałem bez klimy i bez abs-u - nie chcę
    > tego mieć w aucie
    > Następny też kupię bez klimy, bez abs niestety już się nie da.
    > Miałem klimę w autach słuzbowych i zawsze była wyłączona i nieużywana

    ROTFL a ogrzewania w zimie używasz czy po prostu zakładasz rękawiczki i
    czapkę? ;)))

    Rafał