  • Data: 2012-03-27 11:18:18
    Temat: Re: KIA venga
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Niekoniecznie.
    > Exeo to cholernie ciasne auto, na jeździe próbnej nie przeszło mojego
    > testu, polegającego na tym, że próbuję ulokować się na tylnej kanapie
    > za fotelem przednim ustawionym pode mnie.

    Mam 2m wzrostu do tego bywam wahania z wagą i po prostu do EXEO się nie
    miszczę tak żeby było mi wygodnie, każdy kilometr drogi to była dla mnie
    katorga, chcuałem jak naszybciej zakończyć testy po przejechaniu 20km nie
    mówiąc już o tym jak bym chciał jechać 200km.

    > A to dyskwalifikuje samochód z miejsca.
    > Stojący w salonie Leon zaliczył ten test bez żadnego kłopotu, podobnie
    > jak każdy normalny kompakt.

    Ja do Seata nie mieszczę się z tyłu obojętnie czy to Leon czy Exeo a fotel n
    ie był przesunięty do końca.

    > Jako że Venga to van, to mimo iż jest pozornie krótsza może oferować
    > wystarczającą ilość miejsca z tyłu, podczas gdy Exeo tego nie zapewnia.
    > Więc mogę sobie wyobrazić, że dla kogoś jazda Exeo może nie być
    > satysfakcjonująca.

    W Venga spokojnie mieszczę się z tyłu nawet przy odsuniętym fotelu przednim
    do końca, może nie jest to S-klassa ale da radę jechać, i tak nie jadę nigdy
    z tyłu ale w ramach testu wolę to zawsze skontrolować chociażby na fotelik
    dla dziecka i jegoi chęci kopania fotela z przodu :)