  • Data: 2012-03-27 11:08:24
    Temat: Odp: KIA venga
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Wali mnie jakie masz auto na trasy ;) odniosłem się do twojej wypowiedzi
    > że vengą jeździło ci się lepiej niż exeo Obiektywnie rzecz ujmując to co
    > napisałeś jest kompletną bzdurą.

    Niekoniecznie.
    Exeo to cholernie ciasne auto, na jeździe próbnej nie przeszło mojego testu,
    polegającego na tym, że próbuję ulokować się na tylnej kanapie za fotelem
    przednim ustawionym pode mnie.
    A to dyskwalifikuje samochód z miejsca.

    Stojący w salonie Leon zaliczył ten test bez żadnego kłopotu, podobnie jak
    każdy normalny kompakt.

    Jako że Venga to van, to mimo iż jest pozornie krótsza może oferować
    wystarczającą ilość miejsca z tyłu, podczas gdy Exeo tego nie zapewnia.
    Więc mogę sobie wyobrazić, że dla kogoś jazda Exeo może nie być
    satysfakcjonująca.