  • Data: 2012-03-27 11:32:28
    Temat: Re: KIA venga
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-27 11:18, Chris pisze:

    > Mam 2m wzrostu do tego bywam wahania z wagą i po prostu do EXEO się nie
    > miszczę tak żeby było mi wygodnie, każdy kilometr drogi to była dla mnie
    > katorga, chcuałem jak naszybciej zakończyć testy po przejechaniu 20km
    > nie mówiąc już o tym jak bym chciał jechać 200km.

    Wiesz, większość samochodów jest projektowana pod średnio zbudowaną
    osobę jak masz istotnie 2m i do tego nie mało kg to zdaje sobie sprawę z
    tego że lepiej ci w mini vanie niż w exeo. Zwracam honor. Exeo jechałem
    i mi było wygodnie a vanów nie znoszę z wielu względów.
    Exeo należy do aut klasy średniej pomimo że płyta podłogowa jest od
    starego A4 a to o dwa seg wyżej niż w venga. Proponuje przejechac się
    normalnym autem seg D jak laguna, mondeo czy passat powinno ci być
    wygodnie choć trzeba się będzie schylić - uprzedzam... a za to podczas
    jazdy będzie za to cicho i komfortowo

    Rafał