  • 1. Data: 2012-03-26 13:21:17
    Temat: KIA venga
    Od: <MW>

    Co sądzicie? Chodzi mi o awaryjność, koszty eksploatacji itp - nie o wygląd
    czy wrażenia estetyczne z wnętrza ;-)
    Rozważam auto nowe z salonu, kontra dwu-trzy latka z trochę wyższej półki.
    --
    MW

  • 2. Data: 2012-03-26 13:46:12
    Temat: Re: KIA venga
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > wygląd czy wrażenia estetyczne z wnętrza ;-)
    > Rozważam auto nowe z salonu, kontra dwu-trzy latka z trochę wyższej półki.

    Moze przemysl jeszcze Ceeda, w zasadzie jest w tej samej cenie.

    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2012-03-26 14:39:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    adam nabazgrał(a):

    > Moze przemysl jeszcze Ceeda, w zasadzie jest w tej samej cenie.

    Ceed ma zawieszenie wielowachaczowe a venga belkę skrętną :)

  • 4. Data: 2012-03-26 15:11:23
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Chris <s...@s...net> napisał(a):

    > adam nabazgrał(a):

    > Ceed ma zawieszenie wielowachaczowe a venga belkę skrętną :)

    No ale to z założenia jest samochód do jazdy praca-dom-zakupy, a w takim
    przypadku większy bagażnik dzięki belce może być atutem ;-)

  • 5. Data: 2012-03-26 15:39:19
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    pablo eldiablo nabazgrał(a):

    > No ale to z założenia jest samochód do jazdy praca-dom-zakupy, a w takim
    > przypadku większy bagażnik dzięki belce może być atutem ;-)

    Jeżdziłem Vengą i troszkę czuć to zawieszenbia ale poza tym autko super i
    gdyby nie trafiła się ceed w dobrej cenie to już była zamówiona Venga. Mi
    się autko naprawdę podoba i lepiej mi się tym jeździło niż Leonem albo Exeo
    (A4 od Seata)

  • 6. Data: 2012-03-26 17:30:32
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-26 15:39, Chris pisze:

> [...]
    > i gdyby nie trafiła się ceed w dobrej cenie to już była zamówiona Venga.
    > Mi się autko naprawdę podoba i lepiej mi się tym jeździło niż Leonem

    Bądź poważny nieco większym ale dalej seg B (K) jeździło ci lepiej niż
    kompaktem i to jednym z lepszych w klasie? Venga to odpowiednik merivy
    tyle że na zmodyfikowanej płycie ceeda z tańszym zawieszeniem. Do
    takiego wyższego auta lepiej się wsiada bo jest wyższe i masz lepszą
    widoczność w mieście ale to koniec zalet. Na trasie będą same wady w
    porównaniu do leona czy exeo, gorzej się bedzie prowadzić w zakrętach,
    będzie więcej palić (wyższe nadwozie) i do tego ma słabsze silniki.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 7. Data: 2012-03-26 21:18:17
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 13:21, MW pisze:

    > Co sądzicie? Chodzi mi o awaryjność, koszty eksploatacji itp

    Mam. Po 2 latach i 18000 km: średnie zużycie paliwa (benzyna 1.4,
    głównie miasto, ale i trasa) 8,5l/100km. Żadnych awarii (wymieniono
    tylko komputer, bo samoczynnie zerował losowo średnie zużycie). Główna
    wada: stuki w plastikach deski rozdzielczej. Główna zaleta: dużo miejsca
    w środku.

    Więcej: http://mojavenga.pl/

    --
    notveryoldman

  • 8. Data: 2012-03-26 21:21:11
    Temat: Odp: KIA venga
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jkpptr$6c2$...@i...gazeta.pl...

    > No ale to z założenia jest samochód do jazdy praca-dom-zakupy, a w takim
    > przypadku większy bagażnik dzięki belce może być atutem ;-)

    Znaczy ten większy to w Vendze jest?
    Poważnie?

  • 9. Data: 2012-03-26 22:17:07
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygląd czy wrażenia estetyczne z wnętrza ;-)
    > Rozważam auto nowe z salonu, kontra dwu-trzy latka z trochę wyższej półki.

    Mnie się w niej źle siedzi. Nie potrafię się usadowić. Wybrałbym soula - tym
    mi się bardzo dobrze jeździło.

  • 10. Data: 2012-03-26 22:28:20
    Temat: Re: Odp: KIA venga
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jkpptr$6c2$...@i...gazeta.pl...

    > Znaczy ten większy to w Vendze jest?
    > Poważnie?

    Wg. googla tak, prawie o 100 litrów, po złożeniu kanap jest jeszcze większa
    różnica na korzyść vengi (vs. ceed hatchback).