  • Data: 2011-05-02 11:15:14
    Temat: Re: Juz sie zaczyna - buractwo sie zjechalo...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w
    > efekty obwodnica zapchana i buraki z Waw
    > przelpieni do lewego pasa przy 120 km/h
    >
    > wypracowalismy sobie swoj standrart uprzejmosci i zjezdzamy
    > jesli to mozliwe, ale Warszawa Bydgosz i Katowice nie maja pewnie
    > obwodnic
    > i pozstana bezmozgowym zamulaczem ruchu na obwodowych

    Ja tu czegos nie rozumiem.
    Jade sobie szybko i mam ochote wyprzedzic tego goscia ktory przede
    mna wlecze sie 120, to dlaczego mam zjezdzac w prawo ?

    On mysli podobnie i tak lancuszek rozciaga sie do pierwszego w
    kolejce.

    Pojedz do Niemiec w piatkowe popoludnie. Zobaczysz to samo - wsyscy
    jada lewym pasem 80-100, a na prawym co kilometr ciezarowka jadaca
    90 :-)

    > teraz sie okazuje jak krotkowzroczne nwestycje drogowe
    > nie spelniaja swojej roli, zamiast budowac 2 pasy
    > postanowili poszerzyc pobocza bez bezpiecznych zjazdow
    > a istniejace zmuszaja czasem do skretow o 90 stopni

    Spelniaja swoja role. Ograniczaja predkosc do 120 :-)

    Ale zaraz - przeciez tam macie 4 pasy .. i cholernie pazerna SM
    :-)

    J.