  • Data: 2015-11-10 15:26:28
    Temat: Re: Jest źle
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bylem, ale czy jeden most by to jakos istotnie zniszczyl ?

    Ja tam nie lubie odpoczywac pod estakada z tirami. Jesli juz robic taka
    inwestycje to w poblizu miejscowosci i w okolicach starej przeprawy.

    > A tak z ciekawosci - duzy tam byl ruch kajakow wczesniej, czy dopiero po
    > calej akcji ruszyla masowa turystyka ?

    No tak, odpowiem retorycznie, ze malo jestes zorientowany:)

    http://www.greenpeace.pl/download/przebieg-trasy.jpg

    ajaki_min2/2014_Dol-Rospudy.jpg

    > I w koncu ktory wariant wybrano, czy ciagle zaden ?

    > Rzut oka na mape sugerowal by nr 3

    Widze, ze sie juz zorientowales:)
    Budowa przez lasy, torfy i tak piekne miejsca to szczyt kretynizmu i
    boje sie, że ten idiota znowu bedzie popieral podobne pomysly.