  • Data: 2015-11-11 17:23:27
    Temat: Re: Jest źle
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > Wiec lepiej niech te ekrany od razu buduja, a nie potem ktos ma przez
    > wiele lat na halas narzekac w nowym domku na spokojnej wsi :-)

    Piszesz, jakbyś nie zdawał sobie sprawy ze to jest marnotrawienie kasy...
    ---
    Co ? Ochrona obszarów wiejskich przed hałasem ?

    Ja już mówiłem jak to wygląda i jeszcze raz powtórzę.

    Był rok 1939 ... dziadkowie wybudowali dom 50 metrów od drogi po której raz
    na godzinę furmanka jeździła i mu się dzieci urodziły ...

    Mijają lata ... właściciele są wywłaszczani na rzecz drogi, którą zarządca
    poszerza o kolejne pasy, droga uzyskuje status krajowej

    Mamy rok 2015 ... dzieci mają dzisiaj 75 lat, obecnie do domu jest od drogi
    już tylko jakieś 20 metrów a dziennie przejeżdża z 50 tysięcy samochodów.
    GDDKiA nie odczuwa potrzeby instalacji ekranów ...