  • Data: 2011-11-30 20:53:57
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin WhiteD

    > Tylko niestety spora część kierowców nawet po pijaku / naćpanym będąc
    > jedzie sobie zupełnie normalnie. Jakiś procent pewnie jedzie zygzakiem,
    > choć zygzakiem jeźdzą też i ci trzeźwi. Zwłaszcza zimą kiedy jest ślisko
    > :P A to że taki pijany / naćpany jedzie całkiem normalnie nie znaczy że
    > nie zrobi nagle czegoś głupiego... np. nie właduje się w czyjś samochód
    > bo mu się coś.

    Trzeźwy też zwykle jedzie całkiem normalnie, a nagle robi coś głupiego.
    Ciekawe, czy ktoś zrobił badania np. trzeźwy vs. pijany, ale przy
    założeniu, że pijany jedzie zgodnie z przepisami, żeby się nie wychylać i
    się na jeździe skupia, a trzeźwy dorzuca "standardowe" 20 km/h i rozmawia
    przez telefon.

    > Rozumiem że obserwujesz ich tak dokładnie że wiesz doskonale co robi
    > każdy patrol przez cały dzień... świetnie bo nawet ja takiego rozeznania
    > nie mam :P

    Jeżdżę samochodem to widzę co robią. Albo suszą w głupich miejscach albo
    są w ruchu i wtedy prawie zawsze łamią przepisy tak jak wszyscy wokół.
    Przypominam sobie JEDEN przypadek, kiedy widziałem drogówkę robiącą coś
    pożytecznego -- zawrócili za gościem, który przejechał przez skrzyżowanie
    z dużą prędkością na ewidentnie czerwonym świetle. To było jakieś dwa
    lata temu.