eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane kołoRe: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    <56d6ea41$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <56dbcd87$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 6 Mar 2016 10:01:09 +0100
    Message-ID: <yo6vx9xo3jqh$.1bbarofg5ou66.dlg@40tude.net>
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1457254867 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 682 82.143.187.50:58342
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578065
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 Mar 2016 07:26:14 +0100, Marcin N napisał(a):
    > W dniu 2016-03-02 o 15:04, Zenek Kapelinder pisze:
    >> tarcie wewnetrzne w gumie jest wieksze przy flaku. Rosnie rowniez tarcie toczenia.
    Spusc powietrze i przejedz kilometr a potem dotknij reka opon. Ta bez powietrza
    bedzie cieplejsza. Poza tym drastycznie spada nosnosc opony co powoduje bardzo
    szybkie zuzycie bieznika na zewnetrzych czesciach opony. Nie ma zadnych uslizgow itp.
    >
    > MUSZĄ być uślizgi.
    > Sam fakt, że bieżnik szybko się zużywa - o tym świadczy.
    > Skoro niedopompowana opona (nie mówię o pełnym flaku) zmienia odległość
    > osi felgi od podłoża - to na styku: podłoże - opona MUSZĄ wystąpić
    > tarcia, które zużywają oponę w przyspieszonym tempie.

    Zauwaz ze i na napompowana opona jest sporo ugieta.

    > Oczywiście mówimy o zmianach średnicy rzędu milimetrów więc "na oko"
    > trudno to dojrzeć.

    A na pelnym flaku sprawa sie zmienia, bo felga dotyka bezposrednio
    beznika.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: