-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5...@g...com>
<b...@g...com>
<56d6ea41$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<56dbcd87$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 6 Mar 2016 10:01:09 +0100
Message-ID: <yo6vx9xo3jqh$.1bbarofg5ou66.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1457254867 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 682 82.143.187.50:58342
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578065
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 6 Mar 2016 07:26:14 +0100, Marcin N napisał(a):
> W dniu 2016-03-02 o 15:04, Zenek Kapelinder pisze:
>> tarcie wewnetrzne w gumie jest wieksze przy flaku. Rosnie rowniez tarcie toczenia.
Spusc powietrze i przejedz kilometr a potem dotknij reka opon. Ta bez powietrza
bedzie cieplejsza. Poza tym drastycznie spada nosnosc opony co powoduje bardzo
szybkie zuzycie bieznika na zewnetrzych czesciach opony. Nie ma zadnych uslizgow itp.
>
> MUSZĄ być uślizgi.
> Sam fakt, że bieżnik szybko się zużywa - o tym świadczy.
> Skoro niedopompowana opona (nie mówię o pełnym flaku) zmienia odległość
> osi felgi od podłoża - to na styku: podłoże - opona MUSZĄ wystąpić
> tarcia, które zużywają oponę w przyspieszonym tempie.
Zauwaz ze i na napompowana opona jest sporo ugieta.
> Oczywiście mówimy o zmianach średnicy rzędu milimetrów więc "na oko"
> trudno to dojrzeć.
A na pelnym flaku sprawa sie zmienia, bo felga dotyka bezposrednio
beznika.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.16 10:06 cef
- 06.03.16 10:15 RoMan Mandziejewicz
- 06.03.16 10:17 RoMan Mandziejewicz
- 06.03.16 13:08 Zenek Kapelinder
- 06.03.16 21:33 re
- 06.03.16 22:38 Zenek Kapelinder
- 06.03.16 23:16 re
- 07.03.16 13:31 Zenek Kapelinder
- 07.03.16 20:10 J.F.
- 08.03.16 18:30 t-1
- 09.03.16 18:43 re
- 10.03.16 12:43 J.F.
- 10.03.16 14:58 re
- 10.03.16 15:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=