  • Data: 2011-05-16 14:13:36
    Temat: Re: Jazda lewym pasem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Karalne są czyny a nie chęci, tudzież brak chęci.

    Mylisz się - w prawie drogowym również zaniechania są karalne.

    >Pierwszy ostro zahamował i to jest fakt. Wszystko co się potem zdarzyło
    >było konsekwencją niepotrzebnego hamowania.

    Co nie zmienia faktu, że ten który celowo (bo nie hamując) przywalił w
    poprzednika popełnił przestępstwo.

    > "...a na prawym jechał kumpel drugim autem którego wyprzedzałem..."

    Raczej nie za fakt wyprzedzania był szkolony, tylko albo za sposób, albo za
    to co się zdarzyło w innym momencie.

    > Ale w granicach rozsądku.

    Oczywiście.

    >Czy blokerem lewego pasa jest ten co jedzie np. 80 w terenie zabudowanym,
    >gdy na prawym w zasadzie nie ma wolnego miejsca?

    Jeśli nikogo nie wyprzedza, albo wręcz jedzie wolniej, to oczywiście że tak.